Tur att jag har en mamma som känner mig så bra!

Nu blir det att dra till skolan...  Är liksom sådär lagom taggad på det..   Sängen är lite mer lockande ;)    men nu ska jag räkna lite matte så jag slipper ha kvar de att göra!  + jag slutar ju mycket tidigare än vad jag egentligen ska göra så de blir la "jämt" nu ;)   

Fast känns som om jag har blivit typ "utbytt"  måste verkligen snabba på min till friskning!!  Som tur så har jag en mamma som känner mig annars hade de blivit att någon typ hade ersatt mig helt... Fast de är ganska illa att min syster inte märkte att jag inte ville det, menmen...


Kör på en myslook ;




Facelook:

Gårdagens lockar hänger kvar ;)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0