Soff dag.. ;)

Nu är det dags för skola!!   Konstigt nog så blir man alltid tröttare efter att ha haft en vilodag!?   Men de är en ganska nice dag, dock hoppas jag bara att jag hamnar i en BRA grupp!!  Blir nämligen grupparbete första lektionen...  "/  


Nu ska jag göra mig redo för att åka TAXI till skolan  vilket är sjukt pinsamt!!  kan inte fatta folk som VILL åka det till skolan...  Jag kommer att bli så sjukt glad sen äver att ta bussen till skolan !! haha !   Och om exakt en vecka så kommer jag att rida igen!! :D  sjukt taggad redan nu!!  :D:D

Ser dock inte så bra men detta är facelook of today;



Outfit of today;

Väldigt simpelt, är en sådan "soff dag" typ ;) 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0