Ska aldrig ha för höga förväntningar, då har man bara så mycket mer att förlora!

Har vart på sjukhuset nu då!  Började gråta...  Man ska aldrig ALDRIG ha för höga förväntningar då har man bara så mycket mer att förlora!!  Som jag hade tänkt vara med på nästa träning men de gick ju inte!! För jag ska ha en benställning (ser ut som ett benskydd)  i 4 VECKOR :O   men ska rida lite innan det så att jag kommer igång lite!!  men blir inte riktigt samma sak !  men ska börja stödja på det och tillochmed ta BUSSEN imorgon! (tror jag)  hehe men får se hur det går blev lite gladare när han som fixade benställningen kom för han va SUPER trevlig !! :D  de blir man alltid glad av! ;)   hihi 



Imorgon blir det iallafall JEANS!!  Gud va jag har längtat efter att ta på mig ett par BYXOR!! Haha !


Ser inte jätte bra på denna bilden men lite :)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0