Onsdagar är alltid värst

Onsdagar är alltid de värsta... Långdag + den äckliga maten!  Fick typ katt mat idag...  Fast de skulle vara pyttipanna!! Så de va inte så nice..!  men men, trodde vi skulle få god mat, men självklart inte!!   Fast har ätit ett äpple nu så de ä mycket bättre! Måste nog börja ta med frukt till skolan!  Specielt sen när jag ska ta bussen hem!  Lär kurra så att hela bussen hör ! ;)  haha!   Fast en rolig sak som hände idag va att en Taxi chafför ville ge min hans nummer!! HAHA!  Kom på en lam ursäkt att slippa det!  Men roligt äre allt!!  ;P


Nu ska jag försöka julpynta lite (ljusstaken som jag tog upp funkade inte ljuset på :(  )   Men de är så mysigt när mamma har bytt till jul gardiner !  Så börjar komma in i rätt känsla och till helgen ska de ju komma snö!! :D 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0