Natt prat är alltid nice! ;)

Igår blev de en helkväll med Mord lösande serier x'D   Även en massa prat med Mamma ♥    Tänk att man alltid ska prata sent på kvällen istället för typ normal tid!?   Så somnade inte förrens 1...  menmen de ä alltid trevligt med natt prat ;)   


Idag kör jag på en liten blandad stil.. Visste inte riktigt hur jag vile ha det x'D  men slängde bara upp håret lite, för jag lockade det först men de såg lite failat ut.. Så de blev en boll på sidan!   Men nu ska jag plugga till hår provet! som är om typ 1 timme!?  Hoppas iallafall att jag får G på det !!  Satsar lågt denna gången!!  Har ju inte lika mycket att förlora då ju!  ;)


Outfit;




Facelook;





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0