Känner mig NORMAL!! :D Haha!

Har inte kunnat raka vänster benet på 6 veckor!!  Är så sjukt skönt, hade dock ingen hårväxt på baksidan var typ bara en rand på framsidan... Hmm mycket konstigt!!  men men...  Kan böja foten åt alla håll så jag är glader för det!! ;D  haha!  (tog mig typ mer än 5 min att få av mig byxorna så kör nog på nått som inte är lika thigt imorgon x'D)


Men idag har jag vart med Mila och vi har kollat på mycket film! + Gått till Netto hehe ;)  Men de tog ju dock lite tid men sjukt roligt att känna sig NORMAL!!  :D  Så nu när jag är på glatt humör så väntar jag tills imorgon att berätta varför jag va så sur innan... Nu ska jag sova!  och bara va allmänt glad så att jag kan bli mitt gamla positiva jag igen!! :D 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0