Helt egenom så har dagen vart bra...

Hade typ världens roligaste taxi cahfförer till skolan idag!!   En va typ lärling...  Men de kunde prata!!  haha!  Men helt egenom har denna dag vart bra...  måste dock börja skriva lite saker och fixa lite ordning i skolan och sånt...  Känns som om mitt liv är jätte stökigt och så nu...  inte bara mitt rum ;)  hehe   


Fick hamburger tallrik och sen hade Megan bakat en AZZ go choklad tårta!! :D   Hon borde fasen vara konditor eller bagare eller va de heter x'D    Men känner mig skit duktig !  har bara druckigt 1 glas läsk idag!!  :D  *stolt* hihi (a)


Men nu är de snart dags att se vem som åker ut från IDOL  hoppas att Moa, Robin och Amanda.P  får stanna kvar dock tror jag att de kommer att stå mellan Robin och Amanda.P...  :(    

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0