Har börjat skava :(

Har tagit mig till och från matsalen i detta blåsiga vädret!!  De ska visst bli STORM i helgen + regn/snö!!  Får bara hoppas att stormen gör så att internetet cp:ar  då lär de på DH blir något sura ;)  


Idag fick jag åka i en STOR taxi bil!!  :)  haha pinsamt värre!  som tur så såg ingen det :D   Jag är nog typ den enda som tycker det är pinsamt att åka Taxi!!  Men ska nog göra det hela denna terminen !! :(    Fast jag lär la vänja mig vid det!!  (fattar inte varför folk tycker det är "häftigt" eller ger status att åka Taxi till skolan)  Fick stark ganska god mat men jag tar ändå någon kola så jag verkligen blir mätt annars kommer jag typ börja prata såhär osamannhängande ;)  + jag tycker lite synd om mig! för min ställning har börjat skava :(  får hoppas att jag kan fixa till det!   Annars får jag hälsa på den snälla trevliga mannen så han kan fixa det åt mig!!  :)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0