Bytte till Den gamle och havet!

Idag har jag tagit en härlig dusch!  :D   Sjukt härligt att kunna duscha ORDENTLIGT igen x'D   Fast jäkla vilket snyggt höger ben jag kommer ha sen + rumpa haha!  tar mycket på det när man ska stå upp så länge och så... ;)   Kunde dock inte hitta ett par långbyxor!   dom passar  "/    så kör på en sommar look  dock lite vintrig också :) 


Todays outfit;




Den bästa bilden jag kunde få på gipset ;



Har ju försökt läsa Tusen och en natt   men nu har jag gett upp!!   Kan även säga att sagan om Alladin är verkligen INTE som i barnböckerna!!  Men vi hade visst en massa av de böcker som stod på svenska listan så nu läser jag istället  Den gamle och havet författaren är; Ernst Hemingway     och han har vunnit Nobelpris!  och denna boken va typ den avgörande x'D  Har inte kommit så jätte långt med den är MYCKET bättre än den andra boken :)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0