Behöver inte gå tidigare!

Behöver inte gå tidigare för de går visst att ringa och boka om tider och så på Taxi företaget x'D  Så nu slipper jag gå sådär pinsamt tidigt...! :D   Men självklart bara för det så slutar vi halv 3 idag!! Som tur hann inte mamma avboka tiden :)


Igår firade vi ju Farmor och Farfar !!  De bjöd på 3 rätters middag (tyvärr så kände jag mig kräsen då jag inte åt räkorna i förätten och så var de typ något i varje rätt som jag inte kunde äta, förutom efterätten den va azz go!! :D hehe) Men idag i matsalen så kom vi in på temat SEX som alltid typ!?  Pinsamt värre när de handlade om mig...  Men kan säga att jag har jäkligt bra kill smak iallafall nu och från sommarn!!  Kommer lägga in lite bilder sen på killar som jag inom åren har tyckt vara snygga ;)


Kraam Missfleur♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0