Azz härlig dag!! = Humöret är på topp!! :D hihi

Harhaft en azz härlig dag, med trevliga taxi chafförer och roliga människor!! :D  Har även kollat lite på tv, de klarar man sig ju inte utan hihi ;)   Fast har städat iordning och fixat fint där jag typ har vart mest den senaste månaden... Alltså i hallen x'D  Blir nog att jag julpyntar lite imorgon!!  Om julen inte vill komma så får man helt enkelt ge den en STOR knuff i rätt riktning ;)   + det har redan vart 1 advent!!  och på torsdag är det 1 december!!  så julen borde ju komma nu !!  Man bli alltid glad när man kommer hem till ett uppljust fint hem med jupynt!!  =)




Har även duschat !! Så har tagit hand om mig själv också, fixat till naglarna lite och så ;)   Så nu är mitt humör på TOPP!!  :D  vilket verkligen behövdes, jag kanske verkar vara posetiv hela tiden för det är jätte mycket nyttigare och roligare !  för en själv och själen!!  :)   För de andra tråkiga kan man hålla för sig själv!! :D




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0