Vattenmatta.. USCH!!

Har vart och tävlat idag :D  är ganska nöjd fast det hela började helt fel :(  För när vi skulle lasta min gulliga ponny så hade hon HELT andra planer...  Jag försökte hålla kvar henne men de gick inte så bra för hon vände rätt om och skulle till hagen med mig hängandes efter...  För jag var dum nog och trodde att min ponny skulle stanna men det gjorde hon inte... Så mina vita ridbyxor var inte så vita efter det ;)  Men vi fick gå upp till hagen där hon betade så lungt men hon hade tagit sönder hela grimmskaftet, fast det gjorde inget Vi ar bara glada över att hon inte blev halt!!


´Fast allt gick bra när vi hade kommit fram, fast i första klassen var det en ganska lätt bana men jag hade för dåligt tempo och vi fick ett pet hon var typ tvungen att hoppa stillastående och sedan fick vi ett stopp, Fatta hur sur jag blev på mig själv!!  Jag måste verkligen börja lära mig att rida!!   Fast i andra klassen min första L:B på Lokal och typ Malaikas 4 :de !?   Men de slog på stort och körde både kombination OCH vattenmatta...  Så de säger la sig själv hur det gick eller? ;)  haha!  Nä men hon hoppade jätte fint och var pigg och glad !  vi fick ett stopp på kombinationen och sedan en jätte bra anridning perfekt tempo lite över det vanliga till vattenmattan men vad tror ni min ponny gör Hoppar?  nää hon tvärstannade och ner med huvet mella benen..  Och jag flög och de komiska är att de första jag sa var Fan också!     Jag var sist ut och sedan kom en som red avdelning B som red för JFK och hon flög av på sista hindret! Lite komiskt var det endå och våra mammors torra humor var Ni skulle kommit ut från banan när ni var färdiga men ni skulle inte gå ut..?   Roligt skämt!?  NOT!! HAhha



Men nu ska jag fortsätta läsa :D  och sedan blir det att dyka ner i min matte bok och plugga till provet imorgon.. Fast kan ni fatta det var 30 +  och nu är det typ 15 + ?  och regn!! :O  Usch!





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0