Var nervös ett tag...!

Blir att sova nu !  så man orkar med morgondagen...  känndes som om det var fredag idag !! "/   Men nu är biljetterna bokade så att vi kommer både till och från göteborg :D   Nu ska vi bara beställa inträdesbiljetter, åkband, Gasten (som vi övertalat Mila att gå ;) )  + att vi får gå före alla i kön :D  erkänn att det låter bra! :)  + att det är billigar  vi är ju 4 smarta blondiner haha! ;) 



Var först med Olivia som kom på allt med bokandet och det...  Sedan stack jag, Mila och Sis till netto för det firar att de fyllde 9 år i måndas och de firar HELA veckan så jag har bestämmt mig för att ha 1 onyttig dag i veckan :D haha!  + att jag har förtjänat det så mycket som jag har tränat!!  Sedan blev det att vi kollade på film och spelade Aqua, Jag har slutat tro på det där med Tur i spel och Otur i kärlek saken.... för annars både jag ha j*vligt TUR i kärleken fast nu är det ganska dött där.... :(  

Sedan blev det att man kollade på kvalningen till Eurovision songcontest (tror det stavas så)  var skit nervös att Sverige inte skulle komma med som förra året när Anna Bergendal gick vidare Fattar inte hur hon kunde vinna!?  men de var FÖRSTA gången Sverige inte gick till final... Gud va pinsamt för henne....!




Men nu är vi i final blir kanske att man kollar på Lördag!  haha brukar aldrig kolla för de blir så tråkigt efter ett tag...   Fast måste säga att det var lite lamt att det bara var 1 av glasrutorna fick gå sönder bara för att de inte hinner ta bort glaset annars...




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0