ÖVA, ÖVA och efter det ÖVA!

Kollar på DH  ganska bra ett tag var det jätte tråkigt...
Har inte uppdaterat så mycket... I med att vi hade nationellt prov och efter det så lärde vi oss att rita!!  har aldrig vart duktig på det, men blev lite bättre idag ;)  Fast jag behöver ÖVA ÖVA och efter det så behöver jag ÖVA!! haha!
Men sedan åkte jag upp till stallet och läste lite i min kära Harry Potter bok ;D  Sedan bytte jag om och fixade iordning Malaika, Fast när jag skulle ta in henne och Qajsa så regnade det!!  Men jag var smart nog och tog på mig en regnjacka ;)  hihi
Men träningen gick ganska bra eller jag flög iallafall inte av;)  fast det var en annan som hade oturen att flyga av på vattenmattan!  fast hon landade mjukt eller vad man ska säga... (:   Men alla fick reda på att jag flög av på tävlingen vid vattenmattan...  Så de kom med jätte dåliga skämt!  Typ känner du för att bada eller Ska du ta ett dopp i dammen osv...
Nu när min dator inte laggar lika mycket så kommer det bli bättre med uppdateringarna ;)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0