Stylingen från Bäckadal !! :D


Lyckades få upp en liten bild på hur håret ser ut !! :D   dock är det en mobilbild men det är den bästa jag har x'D  Lär komma fler frammåt ;)





Har kollat på Criminals Mind  typ dubbel avsnitt de första var de vanliga och de andra var en ny!  ganska bra men inte lika bra som de allra första Criminal Minds gänget ! ;) 


Men nu blir det sängn, har inte min vanliga sovmorgon till typ 9... utan nu ska jag upp vanlig tid (5.50)  avundsjuka?  För vi ska göra klart ett arbete för att få G i 2 kurser annars kan vi inte det.. :(  (det är ett grupparbete...)    Men har skrivit ihop en inte bra men helt okeej samanfattning eller de kan man inte direkt kalla det... men det är Starta upp en salong :)    får se om jag och Sis kommer göra det någon gång !  Hoppas vekligen att vi kommer att göra det!! :D   Men man kan ju aldrig veta vad som händer i framtiden ;)  eller..?





Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0