Typ skriv kramp....!?

Nu är allt klart ! :D   både stallet det första "riktiga" nationella  btw  inte gick det bästa...  fick typ skriv kramp!?  jag brukar alltid ha lätt för mig när det gäller skrivandet!  fast det är ju lättare att hitta på saker som en berättelse än att skriva om en tradition...




Slutade kl 14.00  istället för 15.10  :D   Var i stallet tidigt fixade allt utan maten till dem sötingarna !  Ridningen börjar gå azz bra :D   och hon har fått upp kondisen och nästan all vinter päls är borta :)  Snart kanske man kan rida barbacka utan schabrak ;)   hoppas på det x'D  hihi 


Jag och Malaika på Div 2 hoppning :D
Stämmer azz bra haha! ;D



Nu ska jag kolla på The Perfect Man och äta kakor + dricka MER med päron smak :D    haha tänker bara på vårt failade SUCK foto när man nämner MER eller de va azz länge sedan  jag tänkte på SUCK fotot....  Fast vi var inte de ända som failade ;)   som tur va ;) haha!





Kraam Sara♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0