Tyg skor...

Har kommit hem från stallet och en väldigt kort skoldag, allt vi gjorde var att kolla på filmen och prata lite om den...  Sedan åkte jag upp till stallet och red lite lungt var verkligen sjukt trött, Fast nu är jag trött OCH har ont i vänstra foten...  Qajsa råkade trampa på den när jag hade mina tyg skor...  


Tips!  

Ha aldrig tyg skor på dig när du leder en glupsk ponny  kan sluta med att du får ont i fötterna like me ;) 


De va jätte gulligt!  det är en ny som ska flytta in i stallet (ta Naomis plats)  och hon har 2 döttrar som rider och de undrade om de får borsta Malaika!!  So cute! Det blir jätte bra för mig imed att jag inte gillar att borsta haha ;)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0