The sisterhood of the traveling pants (Systrar i Jeans)

Tog en liten filmkväll :D  haha det gör jag ju aldrig annars ;)   Idag blev det 2 ganska bort glömda filmer egentligen inte så värst bra eller ganska :)   bara man inte har läst böckerna så är de hel OK ;)  Fast jag har bara läst 2:an  jag fick den av en kompis när jag trillade av Absalon och bröt armen och av en annan fick jag ett halsband hahha!  lite lamt att man får presenter när man flyger av x'D 



Fast filmerna heter Systrar i Jeans  eller på engelska heter dem  The sister hood of the traveling pants  såg både ettan och tvåan :D     Men defenetivt sevärda filmer :)   väldigt romantiska, roliga och pinamma filmer :D  så de passar de flesta ;)




Sweet Dreams !





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0