The boy and The wolf

Sitter och äter en jätte go äggröra sak med potatis :)   är ju inte så duktig på att förklara ;)



Imed att jag inte har någon dator så kommer jag berätta om min dag nu ;)  


Den började inte direkt jätte bra...  Mamma var sur på bror och de gick ut över oss alla... :(   så nu får vi bara göra läxor och INTE kolla på tv som min kära bror gör nu... :P  haha!  lydiga barn ;)  Men jag ska vara duktig och fixa färdigt lite saker eller 2 viktiga som jag har till på fredag...  Men har gjort klart The boy and The wolf   den var faktiskt inte alls så tråkig som man trodde men efter 5;te sidan så blev den faktiskt bra..!   men då var de typ bara 3 sidor kvar haha!   men hatar när det inte är "riktiga" slut, utan man ska komma på ett eget... Är inte det författarens jobb!? 



Men på Stylist lektionen blev jag sminkad av Megan för hon hade varit sjuk en dag...  Fast de passade mig välditg bra för jag orkade inte måla en fejk tatuering med vatten färg på någon... + att jag typ inte hade något smink på mig ;)  hehe   Men jag skippade idrottslektionen  kändes lite onödigt att spela bränboll när det regnade...  Så jag åkte upp till stallet :)   blev typ helt dygnsur av att gå från bussen till stallet!!   Men men  de hann typ torka innan jag skulle hem..  det var bror som körde idag ;)  han övningskör ju :P    bara 2 år kvar tills jag får det ! :D



Fast jag har vart på jätte surt humör hela dagen typ... men börjar bli gladare nu :D

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0