Svan

Är färdig med allting en halvtimme innan jag ska ta bussen ! :D   fast nu ska jag försöka snygga till datorn lite om jag behöver lämna in den....  Håll tummarna för mig att den funkar med en annan laddare!!





Igår kollade jag på Big Brother!   Synd att Sonia åkte ut..  men som tur var hon inte en av mina favoriter hade varit ledsen om Martin hade åkt ut!!  Innan det kollade jag på film och sov!  det känns konstigt att inte ha en dator som man kan använda hela tiden...  men bra också gud va mina beroenden som vi har gått igenom väldigt mycket på senaste tiden...  (eller inte mina utan andras)  men nu kommer det att ta slut! :D 




Olivia har döpt denna svan!  för det finns visst bara en svan i mjunksjön!  haha!  ;) 





Kraam Sara♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0