Stuts....

Har vart i stallet och hoppat! :D   Hoppade 1 m som lite träning inför söndag :)  fast det gick inte så bra som jag trodde att det skuller... Vi körde lite stuts också och de gick bra i början... men hon var VÄLDIG tveksam! fast det gick bra hoppades 90 cm men då började hon stanna för den i mitten (körde 3 stuts) var 1 m och hon vägrade nästan på den men då smackade jag på henne och hon hoppade den!! :O   och så hände flera gånger typ!?  fast bara i stutsen aldrig annars...  Sedan tvekade hon på att hoppa stutsen i 50 cm som hon typ kan gå över!?   men gick bra till slut! :D  


Sedan blev det att tvätta av Malaika och sedan blev det att putsa alla saker och läsa lite x'D  Sedan knoppade vi Qajsa(eller Sis gjorde det...)  Så hon är jätte fin tills morgondagen :D  blir dressyr tävling för Sis del....


Men nu ska jag kolla på Talang 2011  får se vad jag tycker om det denna säsongen !  men måste säga att Markoolio (stavas!?)  och Tobbe gör det värt att se!! :D  haha!  men de verkar vara sjukt många som sjunger!  Varför söker de inte till IDOL istället!?





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0