Stackars gubbe men tur för oss ;)

Nu blir det läggdags för min del x'D   För jorden gick inte under!! :D  haha !   Nu firar några det med att smälla racketer och smällare :)   Stackars gubben som trodde att den skulle gå under idag :(   Tänk så tar han livet av sig nu!!? 



Men jag åkte till Olivia och vi skulle egentligen gått runt munksjön men sen blev det att vi bara tog bussen upp till Burger King och åt där ;)  lika gott varje gång!! ;)  hihi   + att denna gången bjöd dem på gratis glass!! :D  *mums*  hiihi


Sedan blev det att åka upp till stallet och packa inför morgon dagen!  Är sjukt taggad!! :D   För hon kändes väldigt fin idag + att jag fick veta att det hade gått bra för Sis på dressyren så blir man gladare och ännu mer taggad till att göra lika bra ifrån sig som henne!!  eller bättre än henne ;)  hehe



Blev en kort resum om vd jag har gjort idag Orkar inte skriva mer nu men vi hörs imorgon ;)  Är rädd att
jag ska somna framför datorn om jag inte sover nu!!  



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0