Snyggast kläder ever ;)

Har både hunnit plocka undan lite i huset och kollat på film :)   känner mig duktig *stolt*   hihi   nu kommer de bli glada när de kommer hem, pallar dock inte att damsuga och svappa eller nått sånt...  lite lat är man ju ändå ;) hehe




Har lagt märke till att de har börjat bli å jävla mycket spam på Facebook nu...  Men de har ändå klarat sig förvånandsvärt länge x'D 



Nu blir det att kolla på en till film har dock inte riktigt bestämt mig för vilken...  tror det blir en harry potter film ;)   Har ni några film tips? 




Efter jag har kollat på film blir det att hoppa in i duschen och fräscha till mig lite :)   hatar när man känner hur äcklig man är med flötigt hår och så...  eller det har ju inte blivit äckligt än, men på månnen imorgon pallar jag inte att duscha...   Men måste säga att jag verkligen har snyggast kläder på mig, har skjortan med puff ärmar och ett par rosa (ganska mörka) hotpants och så jäkla opassande så har jag ett par jätte snygga stickade strumpor x'D  fast konstigt nog är det snyggt tillsammans  :D  lite mer udda ;)  hahah!







Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0