PUMA!!

Har precis bakat!! :D   De blev faktiskt bra resultat!!  är väldigt varierande...  Men de var en liten utmaning att baka utan bakpulver, vanilj socker och kakao x'D  Men jag tog smält margarin, mjölk, 2 ägg, mjöl, socker, Obòy och sist hällde jag på sirap :D   låter kanske inte det godaste... men resultatet är Mums fillibaba haha!
Men jag ska egentligen städa och baka för Sis tar hand om Malaika.. Men lilla katten PUMA fast det är nog inte den katten som vi trodde det var så den kanske heter något annat... men för mig kommer hon alltid att vara PUMA + att hon ser ut som en ;)  Hon var jätte kelig så jag satt och kliade henne samtidigt som jag kollade på en serie eller ett avsnitt från en serie :)  kommer aldrig glömma bort mig den dagen jag gjorde bort mig totalt!!
Robert som visade runt några blivande stylist elever  (Mathilda var helt tyst eller hon försökte att inte skratta...)
Robert - Vad gör ni då?
Jag - Ehh vi kollar på en serie, eller asså ett avsnitt från en serie, från serien ehh  One tree hill. Fast egentligen ska vi göra ett arbete...  (+ att jag var röd som en tomat OCH stammade fram allt!!)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0