Puma!! :D

Gick jätte bra att rida!  känner mig sjukt taggad tills imorgon !! :D   Har också fått se lite av banan... blir mycket linjer men inget som är överdrivet svårt :)   + att det blir omhoppning :D:D  mycket roligare ä bara Clear Round...   ;)




Red även Lelle idag x'D  gick bättre än förväntat!! Men sjukt jobbigt för magen och benen ;)  Sjukt annorlunda från Malaika !  men de gick bra, ville typ bara skritta eller galoppera i början men fick till traven tillslut :D




På vägen hem plockade vi upp Olivia :D   Så var hon här ett tag, vi hann prata och spela tv- spel som dock hackade lite... Fast ingen av oss var särskild duktiga på Fifa...  Ett faktum att inse... ;) haha!  blir roligt sen när Olivia är bakom ratte ;)  kommer man att våga åka med henne?



Följde henne till bussen för typ 10 min sedan, så att inget skulle kunna hända henne!!  På vägen hem mötte jag Puma :D   Så söt är hon!!   Kliade henne och sedan följde hon efter mig hem så nu går hon runt lite och kelar med de andra i familjen, fast hon ÄLSKAR verkligen Sis rum !  var nyss uppe på hennes gaderob haha! en sådan gullig syn!  Alla i familjen verkligen älskar denna söta katten !  Vet vad jag ska köpa till Mamma och Pappa när jag flyttar hemifrån !  kan ni gissa vad för nått?  ;)

Godnatt!! :D



Kraam Missfleur ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0