Promille skit..!

Blev att jag kollade på film har kollat på Skönheten och Odjuret   Stolthet och Fördomar (Mr Darcy är så snygg!!)   och  nu kollar jag på  En prinssesan dagbok 2 (nicholas är så snygg!!)   Hehhe har valt ut 1 snygg kille i varje film utan den tecknade haha! :) 



Men snart blir det att äta en kvällsmacka med ägg på !! :D    och så mår jag väldigt dåligt över att jag inte har pluggat något!!  usch va hemskt av mig!!  men ska kolla upp vad man använder promille till! kan ju inte vara särskilt ofta imed att ingen kan komma på mer än ett exempel på vad man använder det till   Så varför lär man sig det i skolan då!?   de är bara poliser som behöver kunna det!!






Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0