Promille i samhället!?

Håller på att plugga till Nationella proven i Matte :D   känns lite säkrare nu än innan...  men har också del 2 att gå igenom !   vill verkligen klara av detta + göra klart allting så att jag slipper gå i sommar skola eller nått sånt.... 


Men nu ska jag fortsätta plugga fastän jag inte har brors hjälp...  men de kommer nog gå bra :D   hoppas jag ;)   men måste säga att en sak som är skit svår är  När används vanligen promille i samhället (MINST två exempel) kan bara komma på om alkohol halte och inget mer och detta ska man KUNNA utan någon hjälp...  Svåra saker detta... + att Matte A är INTE en repetion av högstadíe matte...



Men tips på sidor ni kan gå in på om ni behöver hjälp med matte i vanliga fall eller behöver öva till nationellt prov;

Matteguiden.se    elller den som jag använder mig av   Matteboken.se




Hoppas att nu tycker dem är till stor hjälp som de är för mig :D






Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0