Paradis, Påskägg, Lösgodis och Harry Potter :D

Nu blir det svenska lektion ska läsa upp min låt text som jag har valt :D   Jag valde How Could This Happen To Me   sjukt bra låt! + att den stämmer in på mitt liv och jätte uppigande om man är ledsen :D 

Men nu ska jag fortsätta läsa min sjukt braiga bok :D som heter Harry Potter och Dödsrelikerna !  Har köpt jätte mycket godis!!   en Paradis till Jeppe (jonna ska ge honom den när han fyller år imorgon)  ett påskägg :D hihi  och lite lösgodis + tuggumi ! :D   har typ inte haft det på 2 veckor eller nått!? :O 


Nu ska jag äta godis och läsa ;)  hih love it!   som de var i högstadiet!!


Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0