Mitt uppe i städningen!!

Är mitt uppe i städningen eller nu har jag bara mitt rum kvar!! x'D  Man blir faktiskt glad av att ha det rent omkring sig!  Kanske hade spåkulan rätt om mig som sa att jag borde städa för det är inte bra att ha kläder över halva rummet och det påverkar min sömn negativt!  Får hoppas att jag sover bättre nu då ;)
Fick även veta ganska mycket om nästa termin !! :D  fast de kanske ska ta bort salongen :(  hoppas verkligen att de inte gör det!!          men vi slutade efter lunch så jag gick på stan lite med Esther !  var nämligen tvungen att köpa foundation!!  hade verkligen inget kvar!! :O    Gick även in på New Yorker och då är man ju TVUNGEN att köpa något ;)  Så det blev ett linne och ett par hotpants som kommer passa azz bra när jag ska på bränbolls tunering nästa vecka ;)   För det är beach tema !!  Så ska nog klassen ha linne och hotpants och blir nog barfota, för de är lite svårt att springa med flip flops  (har testat)
Men nu ska jag återgå till städandet....  och nu har också regnet och åskan försvunnit!!  ;D   hatar när det åskar...
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0