Lyftkran vält över djursjukhuset!

Kollar på Mr and Mrs Smith  en film som är både bra och dålig samtidigt!?   om ni fattar vad jag menar ;) Äter äve choklad som mamma var så snäll och köpte till mig !! :D


Gick väldigt bra på utvecklings samtalet inte alls så dåligt som jag trodde!!   bara kämpa ikapp i matten så att jag klarar det på denna terminen !! :D  super bra nyheter !! så de får bli lite mer plugg än jag trodde men men...  Det är värt att lägga ner tid på (:


Åkte även frbi Charlies på hem vägen och det var typ en lyft kran som hade vält över djursjukhuset!!  fick värsta chocken !!  stackars de som var där inne jag skulle ha blivit skit rädd!!   Tänk om någon hade opererat eller nått sånt...  Fast tror inte det var de som tur va!!  Fast får läsa mer om det i JP imorgon tror jag.. ;)  





Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0