Lätta att glömma väskan ;) hihi

Har haft en väldig rolig skoldag ! :D   Har dansat sittande med Matilda och aa hela dagen har varit tttttoopen hihi ! :D


Men först var det alla lektioner orkade verkligen inte plugga!!  och inte nu heller....  hehe  Efter det blev det att träffa Olivia så gick jag hon och Matilda på A6 lite :)  efter det drog jag och Olivia ner till stan och hittade jätte snygga kläder !!   + att hon bara köpte 1 linne haha! :D   Åt också på Donkan, lika gott varje gång ;)  hahah!



Mina misstag idag! :


Jag fattade inte blondinskämtet ;  Om du sätter in en blondins hjärna i en påse så blir det en airbag! (tror det var så den gick...)  

Jag glömde min väska i HM´s provrum!  (märkte det inte förrens Olivia sa det... hehe) 


Jag glömde min väska på Donken...  Kom på det när vi nästan var vid bussen!!  kom på det själv denna gången ;)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0