Kebabrulle!! :D

Har haft en jätte bra helg!   synd att den snart är slut... :(    Fast den slutar med världens goaste mat! :D   kebabrulle :)   nyttigt och bra ;) hihi






När jag skulle hem från Olivia♥  så spö regnade det!!  eller typ haglade!!  hoppas att de hade fel för förra veckan sa dem att de skulle bli snö imorgon!! :O    Men busschafören var hur otrevlig som helst!!  Hur ska jag kunna veta att man måste säga vart man ska och om man är skolungdom osv...  när man betalar med värde kort!!!  sjukt jobbigt...





Träffade Paulina på bussen eller jag såg inte henne när jag hoppade på.. :(  men när hon hoppade av så hälsade vi... lite sent men men... 





Fick sitta i stan och frysa ihjäl i typ 30 min!!  i väntan på att bussen skulle komma (Rmk)  Sedan när jag skulle hoppa på så var det en orkester som rör sig eller vad det kallas... Kom med trummor och trumpeter och hela köret.. stackarna som var tvungen att gå och göra det i detta vädret!!  Är det någon speciell dag för de känns som det hade vart mer passande om de hade gjort det igår.... 




Red Malaika och hon var helt underbar gjorde allt jag bad henne om och aa  finns inte ord för hur bra det gick ! :D  







Nu blir det att kolla på den 4 eller 5 Harry Potter filmen... eller Sweet Home Alabama...  får se vilken jag väljer!  erkänn att det är spännande ;)  or noooot..








Kraam Sara♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0