Jag gjorde alla misstag medan Malaika var underbar!!

Har slappat lite nu efter tävlingen :)   Är dock väldigt arg på mig själv!!  red skit dåligt idag!!  :@   Fast Malaika var helt underbar !! ♥



Fick ett ganska grovt nerslag i första klassen (90)  Det var i omhoppningen och jag red dålig väg till hindret trodde nämligen att det var ett annat hinder som jag skulle hoppa... menmen  jag vann den klassen fastän jag inte förtjänade det...  I 1 m fick jag ett stopp på näst sista hinder i grunden, det var mitt fel ville nämligen att hon skulle hoppa av ett galoppsprång tidigare...  Men är super nöjd med Malaika!! :D



När jag skrittade av henne ute va det en jätte gullig dam som sa att jag hade en jätte söt ponny och att det var väldigt fint med de olika färgerna !! :D   Då blir man glad :)




Nu ska jag ut och sola :D   tänk att det snöade i Tistas  vem hade kunnat tro det!?





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0