Heej, det var inte meningen att säga bajs....

Har pluggat färdigt nu :D  eller gjort två av de "stora" inlämningarna, fast jag har bara mig själv att skylla för det var jag som har skjutit upp det sedan förra terminen...


När jag tog bussen hem idag, var tvungen att springa till 3;an...  Men det var en jätte gullig dam som klickade på den där påstigar knappen så att jag verkligen skulle hinna med!! :D så snällt!!  Sedan var jag bara tvungen att vänta 1min på 28;an !! :O   det är inte ofta som man bara behöver vänta så lite och att den kommer i tid ;) haha! Fast busschaffören hade typ på en jätte konstig sak eller ljud som typ sa Heej på en massa språk och sedan oj då det var inte meningen att säga bajs osv...  Jätte störande!!  fastän jag hade högsta volymen på min musik så bröt det igenom!!  Fast jag sa till sen fast det gjorde typ skillnad i 2 min knappt ens det!!  genom att volymen var sänkt så man inte hörde det lika tydligt...


Nu ska jag belöna mig med en FILM!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0