Handikapad utan dator!!

Förlåt för att jag inte uppdaterat förrens nu!! Men imed att jag inte har någon egen dator så är det lite jobbigt... Så ni får tyvärr börja vänja er vid sådana här få inlägg... :( Dagen har varit sådär... Försov mig så jag hann inte duscha eller nått sånt, men jag hann med bussen :D det viktigaste ;) Började med nationellt prov och jag fick ett mega stort problem och det var att jag inte visste vad Medelvärdet är!!! hur kan man inte veta det?! Men fick som TUR hjälp med det annars hade jag fått ett solklart IG.. Nu finns det ju fortfarande hopp haha! :P Fick veta hur de hade gått på engelska nationella och där fick jag G+ :D Men hela engelska lektionen var så cp tråkig!! fast jag hann ta igen lite med engelska Så nu har jag typ bara 2 saker kvar x'D Fast jag fick typ hjälp med allt men man lär sig sjukt mycket på det sättet!! Efter engelskan blev det Datakunskap... Men jag har ingen dator så de blir ett STORT problem men jag fick hjälpa Matilda med hennes arbete medan de andra gjorde prov :D haha! Men måste säga att det är sjukt jobbigt att inte ha någon dator!! Fast jag kan säga att jag är den som är inne minst på Facebook i min klass på skoltid ;D Åkte upp till stallet och red min söta polle + fixade allt :D *stolt* Hon var jätte fin och börjar få upp lite kondition, fast hon är ju inte en som jobbar i onödan så när jag krävde lite mer av henne så sparkade hon bakut ! men de är ändå lite roligt när hon busar men inte när hon är lat.... Fast nu ska jag fortsätta med mina MILJONER lika läxor!! avundsjuka !? ;) Kraam Missfleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0