Good news keep on coming ;)

Nu har jag blivit sminkad + att Matilda har sminkat mig :D  blev jätte fint skulle visa om jag visste hur jag gjorde på denna datorn... hehe   Men jag passar jätte bra i den brun guldiga färgen :D  Fick också G på min Samhälls ekonomi  en sak mindre att oroa sig för :) 



Är jätte hungrig !!  hann bara äta en macka :(   ska köpa twix sen :D  hihi  gott :P  Se efter lunch ska vi få veta någon hemlig grej hela skolan ska samlas  undra vad det är ;) 


Fick också veta att jag ligger på VG + i idtotten :D  och att jag kan nå MVG nästa termin ;D   love it!  + att igår hittade mamma stallnyckeln och nu har vi satt på den jätte stora hästen på den så att den inte går att tappa bort :)   komiskt nog så hittade mamma den i tvättstugan...  haha!




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0