Fullfart!!

Har haft en jätte rolig dag!  Mycket spännande ;)    Hahah!  Efter jag cyklat hem från stallet och fräschat till mig.. Duscha, sminka, fixa håret osv...  Då slappade jag lite men ojoj! va bråttom jag fick sen när Mamma ringde och sa att Sis var tvungen att hinna med ett tåg så hon lämnade av Sis och jag fick hänga med upp till stallet och lasta ur Qajsa sedan blev det fullfart hem med transporten där bak.. Mamma och Sis bytte snabbt bil och så körde de ner till Juneporten där Sis skulle med sitt tåg.. Som tur så hann hon :D
Men jag stressade hem till Mila där hennes mamma skulle skjutsa in oss till stan och aa jag berättar allt om denna väldigt roliga eftermiddag/kväll! ;)
Men nu ska jag sova innan jag somnar rakt på datorn gud va fult och ont jag skulle få/bli....
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0