Frysa häcken av mig... "/

Nu är det bara att ta det lungt som gäller resten av kvällen ;D    Direkt efter skolan, blev det stallet och rida :D   dock så gick det inte super bra idag...   men som tur så finns det en morgon dag haha!  ;) 



När jag skulle ta bussen hem från stallet idag så regnade det hela vägen till busshållplatsen och det tar typ 5-10 min att gå!!   Sedan missade jag 28:an med 3 min...  fick frysa häcken av mig, men de slutade regna under de typ 20 min jag fick vänta på bussen...  något posetivt ;)   haha!




Det är jobbigt att inte veta hur folk tänker och hur de är...  Alla ändras beroende på vilka det är med osv... Men när man blir påmind av det blir det att man lägger märke till det och tänker efter lite mer...










Kraam Sara♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0