Frukost ute i solen eller snö....?

Mår mycket bättre nu bara magen som fortfarande spökar lite...  men det blir nog bättre när jag har tagit alvedon :)    Har typ sovit i 3-4 timmar !   vet inte om jag ska gå och lägga mig igen eller städa lite eller vad jag ska göra! 




Kollade på Super Skinny VS Super Size   tror det hette så...  har ju lite dåligt minne ;)   Men det är verkligen ett jätte bra prgram!!   Det är två stycken som äter hur olika som helst och de byter dieter i 5 dagar, för att få Wake up call!  som de verkligen behöver!   +  hur kändisarna får sina snygga kroppar och hur de går ner i vikt osv...  Jag är jäkligt glad att jag inte måste vara smal och ha en slimmad kropp HELA tiden!   fast det är ändo något man vill ha ;)   haha!   




Blev lite smått chockad av att det snöade innan idag men nu är vädret bra igen!  Får hoppas att det inte börjar snöa igen!  Man vet ju aldrig vad som kan hända under natten... ;)

Bilder från i helgen när jag var hos Olivia :D  Vi åt frukost utomhus hur härligt som helst!! 






Kraam Sara♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0