Flitig dag för mig haha!

Nu är jag klar med ALLA prov som jag hade att göra !! :D   skulle egentligen inte gjort procent provet hade inte övat super mycket till det  men jag gick igenom det med Matilda eller hon hjälpte mig att öva!! :D   Jag vet att det ger otur att säga detta men är tvugen att säga det ändå hehe Det kändes som det gick bra och jag tror att jag får G på det :D   får hoppas att det inte ger super otur nu...  tror lite på skrock hihi ;)



Fast nu orkar jag inte göra mina 2 engelska uppgifter (de enda som jag har kvar)  Är så slut psykiskt sätt hehe hjälpte Mathilda med hennes idrotts dagbok :)   den typ ända roliga uppgiften jag har gjort idag?!   Men ska inte ut och springa fastän jag skulle behöva det... Ska nog gå till Netto sen eller fjäska lite för mamma och se om hon vill köpa godis åt mig hehe ;)   Fast det beror nog lite på hur bra det går på utvecklingssamtalet som börjar kl 16.00  !!   Fast jag har sagt vad jag har kvar och allt... så de borde nog inte komma allt för stor chock för henne !  är sjukt glad att jag har en sådan bra relation till min mamma har tänkt mycket på om jag hade haft super stränga föräldrar !!  skulle verkligen hata att ha det!!



Fast inget kan förstöra min dag känns det som  för nu sa rektorn att jag hade varit flitig och duktig idag !! :D *stolt*    Han satt och vaktade omproven så han fick se en bra sida av mig :)  hihi








Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0