Fin bild!! :D

Nu är jag nästan färdig ! :D  ska bara välja kläder och packa ner allt!  känns så jäkla skönt att slippa stressa speciellt nu när jag har ont i vänstra skinkan kan knappt sitta på den!!  men som TUR så har vi mjuka stolari skolan ;)  Och jag är super glad för de kom upp en bild som en tagit från vaggeryd när jag var där och tävlade den var verkligen jätte fin (lägger kanske uoo den här x'D hihi)  för där kändes det som de gick super dåligt men de såg ut på bilderna som om de gick super bra :D  Fast jag hoppas att de inte tog kort när jag trillade av i svartorp för de var en som sa att hon skulle försöka ta lite kort när jag hoppade....  men men en fin bild blir de la ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0