Eurovision song contest!

Sitter och kollar på Eurovision song contest  trodde inte att jag skulle göra det men det är förvårnandsvärt roligt att kolla :D   haha!   dock !!  känner man igen vissa låter eller de påminner om andra som om de bara har bytt ut orden...  Som de sa om Dansmarks låt  Att Andreas Jonssons Sing for me var redan bra 2006   haha!  vilken pik till danmark ;)



Men har som sagt bara segat hela dagen eller jag har också vart i stallet och ridit ! :D   + att jag har sett filmen I´m number four     som jag ville se på bio men jag glömde faktiskt bort att den hade gått !!  men den är azz bra!! :D   defenitiv sevärd och de kan komma en uppföljare !! får se om det blir en ;)



Fast snart blir det sängen....  för jag ska upp typ 5.45 för att åka och jobba med Mila...  men om man vill tjäna pengar så måste man jobba för att få dem ;) 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0