Dolt nummer...

Har kollat klart på filmen + ätit upp bullarna hihi ;)   Nu blir det att kolla på Harry Potter och fenixoden på svenska...  fanns tyvärr inte med engelskt tal...  men de får man ta ;)




Har städat lite i rummet + flyttat om lite ;)   blev kanske inte jätte bra... men de är ganska svårt att möblera ett fyrkantigt litet rum ;)   men man måste testa på alla sätt tills man hittar de rätte ;)  haha! 





Ett samtal från ett dolt nummer;



Jag - Heej
Dolt - Hej det är David
Jag - Känner jag dig?
Dolt - Nej det gör du inte...
Jag - Okeej....
Dolt - Är du en fjortis?
Jag - Verkligen inte!
Dolt - Det tycker jag
Jag - Har du ens träffat mig eller sett mig!?
Dolt - Aa det har jag..


Sedan slutade samtalet....  Konstigt när sådana människor ringer på kvällen...  De måste verkligen inte ha ett liv!



Dissar verkligen sådana som ringer med dolt nummer!!









Kraam Sara♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0