Den roliga bio kvällen! ;D

Sitter men Sis och har precis gjort klart min matte uppgift!! :D  sjukt skönt att slippa ha den dragandes efter än...  Nu är det bara Engelskan kvar x'D + Svenskarnas parti och skriva vad Arbetstidslagen är för nått.. (förutom att det är en lag som jag skrev förra gången ;)  konstigt nog ville de ha en mer specifik förklaring) sedan går jag ut med G i alla kurser!! :D  hihi!
Nu ska jag berätta om den roliga gårdagen! :D
Jag och Mila gick på bio (Pirates if Caribbian 4 )  Stavas!?   Men vi stressade azzet dit !  för Mila sa att den började 17.30 och jag trodde att den började 18.30   fast komiskt nog började den 18.00 x'D haha!  Men innan vi åkte ner till Bion så skulle Sis hinna med ett tåg till Värnamo som gick 16.43 från Juneporten !  Så jag la fram 4 olika förslag på kläder till henne och jag åkte med mamma upp till stallet när de släppte av Sis hemma och vi lastade av Qajsa och åkte hem så fort vi bara kunde med Transporten !  De bytte bil och Sis hann som TUR med tåget!
Lite tråkigt utan bilder så här kommer en Random bild på mig ;)
Men återgår till att jag och Mila som också hade stressat ner till stan!  Fast vi tog det lugnt och kollade runt på den så kallade "marknaden"  inte precis mycket att kolla på + att de var inget folk och en massa utlä**ska som försökte sälja blommor osv... typ inga andra där!!?    Men sedan gick vi till hemmakväll och köpte Godis  de var jätte mycket folk där!! :O    + de har skaffat så man får välja om man vill ha lösgodiset i en burk eller i påse! självklart valde man burk ;)  haha!  sedan gick vi till Hemköp och köpte dricka så vi inte skulle bli alldeles torra i halsen!  När vi var tillbaka var klockan typ bara 10 i så Mila gick på toa efter det gick vi och skulle se filmen men då sa den som tar biljetterna att filmen nog redan hade börjat!! :O  Så vi skyndade oss azzet och jag höll på att trilla!! haha!  men när vi kom in såg bilden och texten jätte konstig ut och då kom vi på att den var i 3 D !!  så vi börja gapskratta och gick ut från salongen och letade reda på glasögon!  Efter det så gick vi in och skulle hitta våra platser i den fulla biosalongen!  men vi hittade dem fast lite pinsamt var det... Så vi hade missat början.. Men filmen var faktiskt bra!  den och 1:an är mina favoriter nu!! :D  Och jag är JÄTTE säker på att det kommer komma en 5:a   x'D
Efter bion så GICK vi hem !!  För vi skulle behöva vänta på 28:an i typ 30 min... Men de var trevlig dag x'D  dock lite kallt att gå hem... men Roligt va det ;)  + att vi kom fram samtidigt som bussen ;D

Lite tråkigt utan bilder så här kommer en till Random bild på mig ;)


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0