BITTER FITTA!!

Sitter och gör om HELA min hälsodagbok!! Men har snart kommit halvvägs har sjukt mycket att göra vill inte behöva göra ALLT på måndag...  Har redan 3 prov och en grupp sak som jag måste göra då... usch!  får bara hoppas att jag hinner göra ganska mycket idag!!  Iallafall 2-3 av uppgifterna fastän de är ganska stora.. Men jag är fast besluten att inte behöva gå i sommar skolan!! 



Måste bara säga att min klass Aa de finns inte ens ord för den...  Inte undra på att ingen vill ha den... Kommer ihåg när de sa att vi var "den jobbigaste, högljudda, fjortis klassen som ingen lärare vill ha + att eleverna på skolan håller med!! "     DÅ är det illa!! Bitterfitta är  Matildas braiga ord för en i klassen ! :D   och det stämmer till 100%  ;)   brukar aldrig vara tasikg men pallar verkligen inte hennes sätt längre... Fast det är snart bara 2 år kvar att stå ut ;) + att man kommer inte ha alla lektioner tillsamans som hela klassen har nu!




Slänger in face look och dagens outfit innan jag återgår till pluggandet...






Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0