BALEN!! :D

Har kollat på lite avsnitt av Seven heaven !  blir aldrig dåligt!!  är snart klar med en säsong ;)
Har också städat eller plockat undan... Till mina 2 favoritlåtar!! Björn Rosenström - Nu lägger du av Jörgen  och Ulrik Munther - Boys Don´t Cry !! :D   har typ lyssnat på de båda låtarena i över en timme!?   haha!


Var ju ledig från skolan idag för jag skulle sminka Julia och hennes syster Emilia (millan)  De var sjukt roligt!!  + att se hur de gjorde frisyrerna !  (de gjorde dem först)  Men jag fick ge råd till några andra i familjen om de var varma eller kalla och säga vilka färger de skulle passa bäst i... Lite pinsamt om man skulle råka säga fel och jag är ganska blyg... Men de gick nog bra! :D   hoppas jag ;) hihi!  Lyckades också väldigt bra med att sätta på lösögon fransar!! första gången jag gjorde det!!  Kännde väldig press på att de skulle bli snyggt !  + att alla satt runt borde och åt pizza och kollade medans jag satte på dem!!  och när de sa roliga saker om att hon typ inte skulle kunna se om jag råkade limma ihop hennes ögon...  Men men slutresultater blev bra och de känns bra att ha haft "riktiga" kunder eller vad man ska säga... x'D


Sedan fick vi skjuts ner till stan och jag gick med Matina, Sis, Emelie och Jennie och åt glass medan vi väntade på att Julia skulle komma och gå + se bilen som de åkte i ;)  men både hon och hennes syster såg jätte fina ut!  och deras killar också ;)  Fast när vi stod och väntade var de två stycken killar jämte oss som kommenterade allt och då menar jag verkligen ALLT!!   De va två jätte snygga killar med hängslen ;)  som stod och öppnade dörrar och visade vart de skulle köra med bilarna osv... Och de sa att de typ var töntiga och så... + kommenterade varje bil (gamla TTC:are kanske?) Men sjukt irriterande och kommenterade hur de gick osv... De sa att de hade vart typ fulla när de gick på sin bal!? och att man bara ville gå snabbt så att man kom in och kunde äta... 


Här är några små bilder ska lägga upp dem större när jag är i skolan imorgon ;)









När de gick vid stora hotellet ;





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0