Azz heta stigbyglar!!

Sitter och har ta igen arbete typ i vilket ämne man vill!!  men jag har inte börjat än... hihi Men jag ska göra klart Samhäll om svenskarnas parti så jag slipper ha det dragandes..!   Men fick några jätte goda nyheter att de håller på att laga min dator!! :D:D   Så slipper jag kanske skriva om Repotaget :D  får hoppas på det ;)


Men tänk va lite man kan veta om sina vänner och släktinga sådana saker man inte trodde kunde hända någon som är så nära en som man träffar varje dag eller 1 gång i månaden...  Vad mycket man missar... men nu ska jag skicka in en sak och sedan blir det att läsa :D  love it!!  


Blir att hoppa med Malaika idag ! :D   stuts och vatten matta ska ju tävla på söndag så det är ju lite bra träning tills då ;)  Min tränare idag blir Sis :D  får hoppas att vi inte blir alltför sura på varandra ;)  hehe  som man brukar bli på sin mamma fastän man egentligen är mer sur på sig själv..




Kanske man ska ha sådana här heta stigbylar (finns även i andra färger..)





Tror jag hade valt de mörk rosa fast jag är inte helt säker x'D  beslutångest jag skulle få om jag skulle köpa sådana här stigbyglar!!




Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Var finns de här att köpa??
Vilken sida??
Butik/webbshop
Mejla mig om de.

2012-10-29 @ 20:10:25
URL: http://ryttaremmaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0