80 tals klassiker!

Sitter nu i skolan och väntar på att lektionen ska börja och jag ska bli omstylad till Taylor Momsen :D  Får se om Matilda lyckas ;)
I morse så försov jag mig!! :O   fick packa allt jätte fort eller sis gjorde det, fast jag glömde löshåret!!  så jag fick ringa till Sis men hon svarade inte!!  men sedan fick jag ringa hem och bror sprang med det men självklart ville inte busschaffören (kärringen) vänta typ 30 sek!!  usch!  så jag fick hoppa av hållplatsen efter och hämta löshåret och ta nästa buss som tur kom jag bara 5 min sent och Matilda var så taskig och skrev skynda, skynda, skynda men känn dig inte stressad  ;)   Och så hade läraren ens kommit när jag var framme!
Matilda med 80 tals kläder smink och hår!! :D   lärarna sa att det var typ allt som 80 talet var!! :D  hoppas på wtt MVG ;)    Fast jag fick inte godkänt på Nationella i Matte.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0