2 prov klara 1 kvar ;D

Nu har jag 2 prov avklarade !! :D   super glad att slippa tänka på dem, fast det kändes inte jätte bra på referattekniken...  Hatar att man måste ha svenska B  också...  usch !  fast nu ska jag börja arbeta lite engelska...  eller så tar jag och övar till matte provet så jag kan göra det om typ 1 timme!?  



Tänk vad lättad jag kommer vara när jag är klar med allt detta !! :D   kommer typ bara ha 1 engelska uppgift kvar sen!!   kommer typ inte ha några mer prov(om man inte räknar de nationella...)  Fatta vilken lättnad!! :D  Och jag ska se till så att jag INTE behöver gå om någon kurs nästa termin!!  man vill inte ha något dragande efter sig... 




Jag är en stolt blond pluggis !! :D  hihi


Tänk när man hade vinter jacka och mössa!!  och nu går typ halva skolan med kortbyxor !!  skillnad kan man lungt säga ;)  och imorgon är det exakt 1 vecka sedan det snöade!! :O


Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0