Vouge

Hemma från stallet nu :D   gick sådär när jag red Malaika hon typ bara sprang i från mig och var sjukt pigg och tyvärr när hon är över pigg så blir hon rädd för allt  :(   men hon blev fin i slutet man tar det man får ;)  haha

Har också bestämt att jag ska på Huset på Fredag :D   om det finns biljetter kvar..  får hoppas på det ;)  hihi  Blir med Mathilda och kanske Esther och Matilda x'D    Har också fått veta en massa roliga saker om Mathilda´s liv :D  sjukt roligt att höra ;)   Lite skvaller är alltid roligt hehe ;)   Får lite ångest över att jag inte har gjort några skolsaker utan bara slappat...  Får ta tag i det nu... eller så läser jag en jätte bra och rolig! bok om 20 th Century FASHION  ! en jätte bra bok om de olika stilar och allt om mode genom tiderna ! + att den är på engelska! :D och de handlar också mycket om Vogue  de kan vara bra att kunna mycket om det ;D
Våffel dagen var i Fredas men alla i familjen (jag) var inte hemma då, och igår var det stressigt och ingen hade tid... Så det får bli idag :D  lite efter men det smakar ju lika gott ;) hihi   Fast jag har bestämt att jag inte ska hjälpa till att laga... för jag suger på det + att förra gången jag skulle laga det så tog jag i 7 dl för mycket vatten... Duktigt av mig   eller vad?  ;)   tänk om jag hade gått Hotell och Resturang :)  jag hade nog ägt på att matlagnings lektionerna ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0